۱۶ ابزار هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به کار تمامی دانشجویان


منتشر شده در marktechpost به تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۳
لینک منبع 16 AI Tools to Speed Up Your Work

ابزار هوش مصنوعی Motion

ابزار هوش مصنوعی Motion ابزار هوشمندانه‌ای است که از هوش مصنوعی برای ایجاد برنامه‌های روزانه استفاده می‌کند که جلسات، وظایف و پروژه‌های شما را محاسبه می‌کند. با دردسرهای برنامه‌ریزی خداحافظی کنید و به زندگی پربارتر سلام کنید.

ابزار هوش مصنوعی BeforeSunset AI

برای کمک به کاربران خود در مدیریت زمان موثر، ابزار BeforeSunset AI از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. با از بین بردن سردردها و ابهام فهرست کارهای دستی، فرآیند برنامه‌ریزی را ساده می‌کند. ویژگی‌های این ابزار هوش مصنوعی، که شامل تبدیل مشاغل به موارد «قابل انجام»، تقسیم پروژه‌های بزرگ‌تر به پروژه‌های کوچک‌تر، و توصیه زمان برای جلسات تیمی است، همگی به افزایش کارایی و نظم کمک می‌کنند. BeforeSunset AI تجزیه و تحلیل شخصی را برای افزایش ظرفیت برنامه‌ریزی ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند تقویم هفتگی و روزانه خود را مرور کنند تا در مورد عادات کاری و بهره‌وری خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. این به آن‌ها بینش ارزشمندی در مورد اینکه چگونه می‌توانند زمان خود را به بهترین شکل سپری کنند، می‌دهد. نظارت بر زمان، یادداشت برداری، تاریخچه وظایف و تنظیم هدف تنها تعدادی از امکانات ارائه شده توسط این برنامه است. کاربران ممکن است در مورد آنچه انجام داده‌اند اطلاعاتی داشته باشند، پروژه‌های بزرگ را به پروژه‌های کوچک‌تر تقسیم کنند و ببینند تا چه حد پیشرفت کرده‌اند. قبل از Sunset AIعملکردهای آینده مانند پیوند تیمی و هماهنگی را نیز ارائه خواهد کرد.

ابزار هوش مصنوعی Notion

هدف Notion افزایش پایگاه کاربران خود از طریق استفاده از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی است. آخرین ویژگی آن‌ها، Notion AI، یک ابزار هوش مصنوعی مولد قوی است که به کاربران در کارهایی مانند خلاصه کردن یادداشت‌ها، شناسایی موارد اقدام در جلسات، و ایجاد و اصلاح متن کمک می‌کند. مفهوم هوش مصنوعی با خودکار کردن کارهای خسته کننده، ارائه پیشنهادات و الگوها به کاربران، گردش کار را ساده می‌کند و در نهایت تجربه کاربر را ساده کرده و بهبود می‌بخشد.

ابزار هوش مصنوعی AdCreative.ai

تبلیغات و بازی رسانه‌های اجتماعی خود را با AdCreative.ai تقویت کنید - راه حل نهایی هوش مصنوعی. با ساعت‌ها کار خلاقانه خداحافظی کنید و به پست‌های تبلیغاتی و رسانه‌های اجتماعی که در عرض چند ثانیه ایجاد می‌شوند، سلام کنید. امروز با AdCreative.ai موفقیت خود را به حداکثر برسانید و تلاش خود را به حداقل برسانید.

ابزار هوش مصنوعی Otter AI

Otter.AI با استفاده از هوش مصنوعی، به کاربران امکان رونویسی بی‌درنگ یادداشت‌های جلسه را می‌دهد که قابل اشتراک‌گذاری، جستجو، در دسترس و ایمن هستند. دستیار جلسه‌ای دریافت کنید که صدا را ضبط می‌کند، یادداشت می‌نویسد، اسلایدها را به طور خودکار می‌گیرد و خلاصه تولید می‌کند.

ابزار هوش مصنوعی آراگون

با آراگون بدون هیچ زحمتی هدشات‌های حرفه‌ای خیره کننده بگیرید. از آخرین A.I استفاده کنید فناوری برای ایجاد عکس‌های با کیفیت بالا از خودتان در یک لحظه! از دردسر رزرو آتلیه عکاسی یا لباس پوشیدن صرف نظر کنید. عکس‌های خود را به سرعت ویرایش و روتوش کنید، نه بعد از چند روز. ۴۰ عکس HD دریافت کنید که به شما در رسیدن به شغل بعدی شما برتری می‌دهد.

ابزار هوش مصنوعی پست فلوئنسر

ابزار Postfluencer یک نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند به طور خودکار به روز رسانی لینکدین را برای مشتریان خود ایجاد کند. این نرم‌افزار ابزاری ساده و کارآمد برای به اشتراک گذاری محتوای جذاب در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی حرفه‌ای ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به راحتی مطالب را وارد کرده و یک چارچوب ترجیحی را از چندین گزینه انتخاب کنند، مانند چارچوب مت بارکر PCR، ClearPAIPS، Story، Hero’s Journey و Simple. کاربران می‌توانند بین سایر قالب‌های پست، مانند فهرست یا پاراگراف استاندارد، یکی را انتخاب کنند. کاربران اکنون می‌توانند به راحتی پست‌های خود را تغییر دهند تا دستورالعمل‌های محتوایی متفاوت و سلیقه خوانندگان مورد نظر خود را رعایت کنند. پس از آن یک پست تکمیل شده، مملو از هشتگ، توسط این ابزار ایجاد می‌شود. OpenAI، پیشرو در هوش مصنوعی، فناوری Postfluencer را ارائه می‌دهد. تا حدی به لطف فناوری پیشرفته هوش مصنوعی OpenAI، مهارت‌های پس از نسل Postfluencer دقیق و کارآمد هستند. با استفاده از این ویژگی، کاربران لینکدین می‌توانند در زمان و تلاش قابل توجهی در تولید محتوای جذاب برای شبکه خود صرفه‌جویی کنند.

ابزار هوش مصنوعی پارسیو (چت OCR + AI)

استخراج داده‌های خود را با تجزیه کننده اسناد مبتنی بر هوش مصنوعی انجام دهید. فرآیند استخراج داده‌های خود را با تجزیه‌کننده PDF ما با هوش مصنوعی ارتقا دهید. با ورود دستی داده‌ها خداحافظی کنید و به استخراج خودکار و بدون دردسر داده با این فناوری پیشرفته سلام کنید.

ابزار هوش مصنوعی Spline AI

ابزار Spline AI یک ابزار طراحی سه بعدی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است که به کاربران امکان می‌دهد مدل‌ها، انیمیشن‌ها و بافت‌های سه بعدی خود را بسازند. کاربران می‌توانند از قدرت هوش مصنوعی برای تولید سریع و آسان آیتم‌ها و صحنه‌ها با تعریف آنچه می‌خواهند بسازند استفاده کنند. Spline AI ابزاری به نام AI Textures دارد که ممکن است برای ساختن بافت‌های یکپارچه برای اشیا بر اساس ورودی کاربر استفاده شود. کاربران همچنین می‌توانند همزمان با ایجاد تغییرات در آیتم‌ها، مواد و نور، با هم تیمی‌های خود آزمایش کنند. هوش مصنوعی Spline در مراحل اولیه توسعه خود است و تنها از طریق لیست انتظار قابل دسترسی است. آموزش‌ها، نمونه‌ها و مرکز کمک به مشتری تنها برخی از ابزارهای مفیدی هستند که توسط این پلتفرم در دسترس هستند. سوالات متداول در مورد صف، قیمت ویژگی‌های هوش مصنوعی، نحوه استفاده از داده‌ها و محدودیت‌هایی که در حال حاضر وجود دارد در بخش پرسش‌های متداول بررسی می‌شوند. بازخورد نسخه آزمایشی اولیه Spline AIبرای اصلاح و پیشرفت سرویس استفاده خواهد شد. هوش مصنوعی Spline برای هنرمندانی که می خواهند بهره‌وری خود را بهبود بخشند و راه‌های جدیدی از خلاقیت را در کار طراحی سه بعدی خود کشف کنند، عالی است.

ابزار هوش مصنوعی Timely

ابزار Timely یک برنامه ردیابی زمان است که به تیم‌ها کمک می‌کند در تماس باقی بمانند و گزارش‌های دقیقی را برای ساعات کار مشتری، پروژه و کارمند خود ارسال کنند. این فرآیند حفظ زبانه‌ها را در مورد زمان صرف هر یک از اعضای تیم در هر نرم‌افزار وب و دسکتاپ ساده می‌کند. Timely به طور خودکار گزارش روزانه دقیقی از زمان صرف شده شما برای کارهایی مانند تهیه پیش‌نویس اسناد، شرکت در جلسات، ارسال ایمیل، مرور وب و برقراری تماس‌های ویدیویی را ذخیره می‌کند. Timely به کاربران اجازه می‌دهد تا پروژه‌های خود را بررسی کنند و به روز رسانی‌های فوری در مورد زمان، پول و خروجی خود دریافت کنند. همچنین زمان اعضای تیم را پیگیری می‌کند و یک نمای کلی از روز تیم ارائه می‌دهد تا تضمین کند که همه مشارکت می‌کنند و تعادل خوبی بین کار و زندگی دارند. Timely با طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها سازگار است. این‌ها عبارتند از Asana، Azure Active Directory، Basecamp، GitHub، Google Mail، Google Calendar و Harvest. روزانه بیش از 5 هزار سازمان و 100 هزار کاربر از 160 کشور به Timely وابسته هستند.

ابزار هوش مصنوعی Sendsteps.ai

ابزار Sendsteps.ai اولین سازنده ارائه مبتنی بر هوش مصنوعی است که به طور خودکار تمام جنبه‌های توسعه ارائه را مدیریت می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از این پلت‌فرم ارائه‌های تعاملی را ۱۰ برابر سریع‌تر از دستی انجام دهند. یک مدل یادگیری ماشینی پیشرفته رسانه را هدایت می‌کند و محتوای اصلی و هرگز دیده نشده تولید می‌کند. گزینه‌های زبانی و سوالات تعاملی زیادی برای علاقه‌مند نگه داشتن افراد وجود دارد. این استاندارد با GDPR و ISO 27001مطابقت دارد، بالاترین استاندارد ممکن برای امنیت داده‌ها. چندین گزینه مفید مانند افزودنی پاورپوینت، برنامه مایکروسافت تیمز، ویژگی‌های نام تجاری قابل تنظیم، کمک برنامه‌ریزی رویدادهای تخصصی و موارد دیگر دارد. برای شروع، کاربران باید موضوع خود را توصیف کنند، جزئیات ارائه و مخاطب را وارد کنند، و هوش مصنوعی تمام تعاملات، طراحی و محتوای لازم را ایجاد خواهد کرد. تصاویر و گرافیک‌های الهام‌بخش نیز برای کمک به کاربران در ارائه ارائه‌های چشمگیر گنجانده شده است.

ابزار هوش مصنوعی Fireflies.ai

ابزار Fireflies.ai یک پلت‌فرم هوشمند مکالمه و یادداشت برداری است که توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود و ضبط، رونویسی، جستجو و تجزیه و تحلیل مکالمات گفتاری را برای گروه‌ها تسهیل می‌کند. این به کاربران امکان می‌دهد جلسات را ضبط کنند، مطالب نامربوط را فیلتر کنند و رونوشت‌های فوری از مهم‌ترین بحث‌ها را ارائه دهند. با کمک جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی Fireflies.ai می‌توانید یک جلسه یک ساعته را تنها در پنج دقیقه ارزیابی کنید، که مکان‌یابی و اولویت‌بندی موارد اقدام، وظایف، سؤالات و سایر معیارهای مهم را آسان می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند صداهایی را از چت‌ها ضبط کنند، یادداشت‌های جلسه را با برنامه‌هایی مانند Slack، Notion و Asana به اشتراک بگذارند، و بخش‌های خاصی از مکالمات را با Fireflies.ai یادداشت کنند و به آن‌ها پاسخ دهند. می‌توانید از هوش مکالمه در Fireflies.ai استفاده کنید تا مواردی مانند زمان مکالمه، احساسات، مونولوگ‌ها و سایر معیارهای حیاتی سخنران را بررسی کنید و مواردی مانند رقبا، مخالفت‌ها و سایر موضوعات مورد علاقه خود را زیر نظر بگیرید.

ابزار هوش مصنوعی مومن

ابزار Momen پلتفرمی است که نیاز به کدنویسی برای ایجاد اپلیکیشن‌های تحت وب را از بین می‌برد. با رابط بصری کشیدن و رها کردن آن، حتی پیچیده‌ترین برنامه‌ها را می‌توان با حداقل تلاش ساخت. Momen با ویژگی‌هایی مانند باطن یکپارچه و بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)، ابزاری قدرتمند برای ایجاد برنامه‌های کاربردی در سطح سازمانی است. تاکید مومن بر عملکرد و مقیاس‌پذیری آن را از سایر پلتفرم‌های بدون کد متمایز می‌کند. به لطف طراحی بک‌اند مقیاس‌پذیر Momen که می‌تواند هر حجم ترافیک و رشد کاربر را در خود جای دهد، می‌توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که برنامه‌هایتان می‌توانند حتی سنگین‌ترین بار کاری را نیز تحمل کنند.

ابزار هوش مصنوعی فلکسیر

ابزار Flixier یک ویرایشگر ویدئوی آنلاین قوی است که ساخت فیلم‌های با کیفیت بالا را حتی برای کسانی که مهارت‌های ویرایش کم‌تری دارند، تسهیل می‌کند. Flixier به دلیل رابط کاربرپسند کشیدن و رها کردن و مجموعه ویژگی‌های قوی، برای هر کسی که می‌خواهد ویدیوهایی برای اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی، یوتیوب یا وب‌سایت خود بسازد، عالی است. صفحه سبز، تصویر در تصویر و تصحیح رنگ تنها تعدادی از ویژگی‌های ویرایش پیشرفته موجود در Flixier هستند. Flixier دسترسی به بیش از 2 میلیون ویدیوی استوک، آهنگ‌های موسیقی و تصاویر را برای پروژه‌های ویدیویی شما فراهم می‌کند. با Flixier، ویدیوهای شما می‌توانند به صورت خودکار زیرنویس تولید کنند و پایگاه بینندگان بالقوه شما را گسترش دهند. Flixier کار گروهی روی ویدیوها را تسهیل می‌کند و تبادل نظرات و پیشنهادات را تسهیل می‌کند. با وجود این محدودیت‌ها، Flixier می‌تواند آزادانه به عنوان یک ابزار فریمیوم استفاده شود. این طرح رایگان 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 10 دقیقه زمان انتشار در ماه ارائه می‌دهد. اگر به ویژگی‌های اضافی نیاز دارید، یک بسته پریمیوم در دسترس است.

ابزار هوش مصنوعی Taskade

ابزار Taskade یک ابزار مدیریت کار موثر برای تلاش‌های مشترک است. Taskade یک برنامه فوق‌العاده برای کارگران انفرادی و گروه‌های بزرگ به طور یکسان است، به لطف طراحی کاربرپسند و ویژگی‌های قابل تنظیم با پشتیبانی از هوش مصنوعی. هیچ محدودیتی برای تعداد وظایف یا پروژه‌های ایجاد شده در Taskade وجود ندارد. از Taskade می‌توان برای سازماندهی هر تعداد کار بزرگ یا کوچک استفاده کرد. لیست کارهای هوشمند آن چیزی است که Taskade را متمایز می‌کند. آن‌ها می‌توانند حجم کاری شما را مدیریت کنند، پیشرفت شما را نظارت کنند و ضرب‌الاجل‌ها را به طور خودکار به شما یادآوری کنند. در نتیجه، دیگر هیچ مهلتی را از دست نخواهید داد. یکی از بهترین ویژگی‌های Taskade نت‌های برجسته است. وظایف فرعی، نظرات و یادداشت‌های مشترک همگی می‌توانند به راحتی ایجاد شوند. نقشه‌های ذهنی در Taskade ابزاری عالی برای انجام هر دوی این‌ها هستند. گره‌های جدید ایجاد کنید، مفاهیم را پیوند دهید، و حتی به راحتی نقشه‌های ذهنی خود را به صورت PDF به اشتراک بگذارید. افزودن قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به Taskade فقط مفید بودن آن را افزایش می‌دهد. هوش مصنوعی کاربردهای زیادی دارد، از جمله تولید کار، خلاصه‌سازی اسناد و مکالمه در زمان واقعی. تیم‌هایی که می‌خواهند کارهای بیشتری انجام دهند باید از Taskade استفاده کنند. هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند و پتانسیل زیادی دارد. بهترین بخش این است که هزینه ورودی صفر است.

ابزار هوش مصنوعی RecCloud

RecCloud یک سرویس اینترنتی برای ضبط و ویرایش ویدیوها است که می‌توان آن را به اشتراک گذاشت و آپلود کرد. همچنین به مدیریت ویدئو تیمی و ویدئو کنفرانس کمک می‌کند. می‌توانید صدا را انجام دهید یا از صدای سیستم داخلی برای ضبط آنچه روی صفحه می‌بینید استفاده کنید. علاوه بر این، ابزارهای متعددی برای ویرایش ویدیوها مانند برش، کاهش و اضافه کردن شرح در دسترس هستند. می‌توانید مجموعه‌های ویدیویی خود را در فضای ابری آپلود کنید و از هر دستگاهی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. ایمیل، رسانه‌های اجتماعی یا یک لینک مستقیم، همه راه‌های عالی برای نمایش ویدیوهای شما در مقابل مخاطب هستند. هنگام ویرایش یک ویدیو با یک گروه، صفحه خود را به اشتراک بگذارید، یا همزمان با دیگران روی یک ویدیو کار کنید. RecCloud ارزان و ساده برای استفاده است. با این طرح رایگان، می‌توانید ویدیوهایی با طول حداکثر 10 دقیقه ایجاد و به اشتراک بگذارید. فضای بیشتر، طول ویدیوی طولانی‌تر و ویژگی‌های اضافی با اشتراک ماهیانه به مبلغ ۵ دلار در دسترس است.

این متن با استفاده از ربات ترجمه مقالات هوش مصنوعی ترجمه شده و به صورت محدود مورد بازبینی انسانی قرار گرفته است. در نتیجه می‌تواند دارای برخی اشکالات ترجمه باشد.
مقالات لینک‌شده در این متن می‌توانند به صورت رایگان با استفاده از مقاله‌خوان ترجمیار به فارسی مطالعه شوند.